Sunday, December 5, 2010

Target Eye Monitoring System 2011

Target Eye Monitoring System - Since 2000

במהלך השנים 2006 ועד היום, נמשך פיתוח תוכנת Target Eye Monitoring System וגירסת 2013 (הגירסה הנוכחית) כוללת שכלולים רבים, תיקון באגים מהגירסה הקודמת (גירסת 2007), ופיצ'רים חדשים את רובם לא ניתן לפרט כאן.


  • ניתן לנטר את המחשב מרגע הפעלתו (גם לפני ביצוע Log In של משתמשים).
  • תצלומי המסך כוללים לכידת תצלומים (סטילס ווידאו) ממצלמת האינטרנט המובנית, במידה וקיימת (או מחוברת חיצונית), מופעל על ידי Motion Detection.
  • ניטור מלא של צ'אטים, שיחות קוליות ושיחות וידאו.
  • פעולה נסתרת לחלוטין של התוכנה על כל קבצי המידע שהיא אוספת.
  • יכולת להפעלה מדיסק און קי, ללא הרשאת Admin, ובאופן חלק (ללא צורך להפעיל תוכנה כלשהי).
  • גירסה חדשה לקומפיילר, הכוללת אפשרות לתזמן כל פעולה ופעולה ברמת פירוט מקסימלית.
כל אלה מצטרפים לבסיס המוצק של התוכנה, קוד המקור המקורי שהנו פרי פיתוח שנמשך מאז שנת 2000, ומהווה השלד של המוצר, מה שהופך אותו ליציב ומתאים לעבודה רציפה של שבועות, חודשים ואף שנים. בסיס זה כולל את מנגנון לכידת המסכים הייחודי מנגנון לכידת המקלדת, מנגנון ה-Shopping List, ושלד הליבה של המוצר. כמו כן מאמר על שיטת סיפור הכיסוי
The Target Eye Shopping List™ mechanism (Taken from the 2005 version)
תוכנת Target Eye Monitoring System מוצעת כיום למכירה לגופים ממלכתיים ולרשויות אכיפת חוק בלבד. התוכנה מוצעת גם לגופים ממלכתיים בחו"ל באישור אפ"י.(לתוכנה הוענק בשנת 2007 סיווג "סודי ביותר"). 

לפרטים: info@targeteye.biz
 ©2000-2011  Target Eye LTD (UK)
All materials contained on this article are protected by International copyright law and may not be used, reproduced, distributed, transmitted, displayed, published or broadcast without the prior written permission given by Target Eye LTD (UK). You may not alter or remove any trademark, copyright or other notice from copies of the content